fredag 30 november 2018

Sista november

Läste mitt senaste inlägg. Kaoset. Mitt huvud sov aldrig. Vilade aldrig. Ville bara sova igenom 2018, möjligtvis 2019 och hoppas att 2020 skulle vara snart. Glömma allt. Det vill jag än. Men jag har landat lite.

Just i skrivande stund läser jag Evolutionsbiologi, men måste sluta snart för att kasta i mig en lunch innan jobbet. Det är julbordstider. De behöver mer personal. De ringde 10:50 och ville att jag skulle vara på plats kl 11:00. Fick lov att påminna dem att det tar ca 1 h med buss till jobbet. Det visste de redan och skrattade. Jag tycker om hon som ringde, hon kallar mig "Dalarna". 

Min katt. Ja, han har fortfarande epilepsi (som jag inte kan stava till tydligen). Mamma och pappa tar hand om Jack och är så duktiga. Han mår bättre. Det är fortfarande inte bra, så veterinären visste inte hur vi skulle göra ännu. Det är en avvägningsperiod. Hatar detta. 
Jag älskar min lilla katt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar