måndag 10 december 2018

Blue

Det är som att jag har stoppat ner svinto i halsen. Svårt att sälja teet. Huvudet har som en tjock gegga i sig som är tung och obekväm. Kan inte tänka klart, kan inte fokusera. Nyser var och varannan minut. 
Har kollat alla 3 Hungergames-filmerna på netflix. De har inte "part 2" av sista filmen, så det sög. Men det var tillräckligt för mitt huvud. Behövde inte fokusera. Tyvärr så behöver jag plugga och jag behöver plugga mycket. Idag ska uppgifterna in och jag vill verkligen ha bra betyg. Typiskt att man ska må som man gör när viktiga saker behövs göras. Tur att jag har börjat lite smått iaf. 

Jag har äntligen bokat en tågbiljett hem till Dalarna. Åker några dagar innan jul så jag kanske får se snö. De har snö! Det är typ ofattbart för mig nu. Snö! 

Kan relatera så mycket till bilden nedanför, haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar