fredag 21 september 2018

Storm på G

Sitter och fryser trots att jag har min otroligt sköna lurviga hoodie på mig. Tror inte att det är så kallt egentligen, utan att blåsten ute gör så jag fryser (på någe vis). Det blåser så mycket just nu och det ska tydligen bli värre. Tur att jag ska vara inne större delen av dagen och läsa "Evolutionsbiologi". 

Igår när jag var på en föreläsning i Botaniska frös jag så pass mycket att en klasskompis frågade om jag frös (det syntes tydligen) och sa åt mig att slappna av, haha. Det är så lätt att säga att man ska slappna av så slutar man frysa, för det stämmer ju, men det är fan hopplöst att inte spänna sig när man fryser. Gah. Nästa vecka ska vi vara i Botaniska trädgården igen men då ska jag klä på mig massa mer. Kanske dags för vantar till och med? 

Just i skrivande stund så lyssnar jag på Avril och kopierar gamla blogginlägg. Känns som att jag är 14  år igen. Vilka tider! Åt naturgodis varje dag efter skolan på bibblan med Johanna och Mjao. Vi satt på andra vången längst in i ett rum med utländska böcker. Där lånade Mjao alla böcker som fanns på Thai. När vi inte åt så låg vi på golvet och spelade fotboll under hyllorna. Så bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar