onsdag 4 juli 2018

Sweatcoin i Sverige

Sverige slog Schweiz och kommer nu möta England i kvartsfinalen. Hur spännande är inte det!? Tror dock på stryk, men fatta att laget har kommit så här långt. Så bra gjort!

Igår började jag använda en ny app: Sweatcoin.
Simpelt sagt, man tjänar coins genom att gå.
Dessa coins kan man köpa saker för i appen eller växla in via paypal. Jag tjänade igår ihop 23,30 coins utan att försöka speciellt mycket. Gick enligt appen 19,180 steg och fick då ihop 17,30 coins. Sedan värvade jag en person, vilket innebär 5 coins. Plus att jag gjorde en daily bonus och fick 1 coin till. Vi får se hur många coins jag tjänar idag. Tror inte på lika många, eftersom jag stod stilla på jobbet mycket, men någon ska det nog bli. Jag har verkligen snöat in mig på detta.

Till middag idag blev det glass. Kanske inte den bästa middagen, men gott var det! Ibland får man faktiskt. Jag är ju tydligen vuxen, så jag går bestämma själv, haha.
Men nu ska jag ta och gå ut en liten vända innan jag ska sova, för jag är så rastlös. Tingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar