lördag 7 juli 2018

Matchkväll

Om 3h och 46 min börjar det. Sverige möter England. Jag är redan nervös. Tror tyvärr inte att det kommer gå hela vägen för Sverige, men jag tänker heja och stötta. Mina naglar är redan varannan blå varannan gul. Gah.

Sov sjukt länge idag. Förr kunde jag sova tills det blev kväll nästan, men inte längre. Tror det var Espresso House och alla kl 5-mornar som ändrade mig. Att jag sedan klev upp innan fem i ett år för att vara snäll mot Alex hjälpte mig inte. Sömnbristen är ganska stor just nu, så behövde timmarna i alla fall. Plus att det kanske blir en sen kväll beroende på hur det går i matchen.

Jag har nästan inga bilder att visa för att min server ligger typ nere (rättare sagt, jag kan inte komma åt den..). Men ska lägga upp en bild från Stopsbodarna så ni får se :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar