onsdag 18 juli 2018

18 Juli

Idag har det vart en tung dag på flera vis. Sov inte speciellt bra, varmt och kvavt ute, jättestressigt på jobbet och 2 år sedan S' dog. Insåg vilket datum det var när jag skulle datummärka surdegsbröden inför frukosten på jobbet. Hjärtat stannade lite och jag fick lov att fortsätta stressa med mackorna för att vi låg redan efter trots att klockan inte ens hade slagit nio.
Den ständiga stressen nu på sommaren i jobbet. Eller okej, nu ljuger jag lite. Det har varit lugnt halva sommaren. Det är nu de senaste veckorna som det har slagit till rejält. Jag har liksom inte riktigt hunnit med. Jag är stressad innan jag ens sätter mig fot på jobbet för jag vet att det kommer vara mycket att göra. Tur för mig att jag bara jobbar tor-fre och sen tar jag lite semester :)

Nu ska jag ta en dusch och hänga upp tvätten innan jag ska kolla på någon kul serie att avsluta denna gråa dag. Måste försöka muntra upp mig själv ^^ Jag har till och med gooooodis. Wo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar