söndag 15 april 2018

Försenat nyårslöfte

10 dagar senare. Är mitt i tentaplugg. Det är intressant och samtidigt lite jobbigt, så klart. Läser just nu biologi, så det tycker jag ju om. Men det är alltid jobbigt att ha tenta tycker jag. Detta året har ju gått så otroligt mycket bättre än förra, men det är fortfarande ett stressmoment för mig. Jag får sådan blackout och minns knappt vad jag heter. Men jag klarar ju kurserna, så det går ju framåt :) 

Hur som, det har varit en fin helg. Var ute och gick mycket igår. Gick i botaniska trädgården och kollade på frack inne i stan till A' som ska diplomeras. Dock så slutade det med att han köpte en hel kostym istället. Han kommer bli så stilig! Ser verkligen fram emot att få se honom i Blå hallen. Så taggad! 

Nu håller A' på och bakar bröd till middagen, så jag bör hjälpa honom med resten av maten ^^ Jag ska försöka laga mer "riktig" mat. Det tar sådan tid och jag har inte det tålamodet, men ska försöka. Typ ett försenat nyårslöfte. Håll tummarna för mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar