måndag 16 april 2018

Typisk måndag

Ny vecka och jag känner mig inte redo. Vill ha en till söndag. Kanske två söndagar om jag faktiskt får välja. Men ja, det är tydligen en riktig måndags måndag. Det är grått och tråkigt ute. Jag har inte gjort något vettigt än så länge. Jag vill göra det, men tiden springer iväg snabbare än jag hinner tänka.

Kom precis in på ett fik här i (vad kallar man en del av en stadsdel som inte är innestan, men inte är förorten?) stan. Jag har spridit ut mig och det är inte snyggt. Tanken är ju att jag ska plugga och inte skriva blogginlägg egentligen, så det kanske inte gör något att allt inte ligger i "bild-för-blogg-fint".
Jag har kör en kanna te, så jag borde kunna sitta här ett tag nu, haha.

Oh well, dags för biologiplugg. (har svårt att koncentrera mig när gamlingarna bakom mig småtjafsar med varandra om kaffe. "om jag inte får, så tar jag käppen ifrån dig!")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar